Bio-immunbehandling

Ved Århus Privatklinik anvender vi bio-immunbehandling som grundlag for behandling af kræft. Behandlingen er et integreret forløb bestående af bl.a. ernæringsmæssige, immunoterapeutiske og konventionelle behandlingstiltag, hvor patientens mulighed for bedring søges maksimeret ved at styrke kroppens evne til at helbrede sig selv.

Bio-immunbehandling er ikke ment som en erstatning for standardbehandlinger, men snarere en udvidelse af patientens muligheder for at få et godt resultat.

(Læs mere – “Nytænkning i Lægekunsten”)

Behandlingen anvender flere videnskabelige modaliteter til at realisere en multi-dimensionel anti-tumor strategi:

• Immunterapi: immunresponsen styrkes
  • Apoptosis induktion: programmeret celledød fremkaldes
  • Anti-angiogenesis: karvækst til svulsten nedlægges
  • Redifferentiering: kræftcellens DNA omdannes
p

Hvad er Bio-immunbehandling?

Ved Århus Privatklinik er vi af den opfattelse, at hvert eneste sygdomstilfælde er individuelt, hvorfor behandlingsforløbet bør betragtes som et samarbejde imellem patienten og behandleren, hvor patienten aktivt arbejder ud fra de gennemgående principper på at styrke sit immunforsvar og fremme helbredelsen.

Behandlingen vil normalt starte med en (1) Immun-profil, der giver et detaljeret billede af immunforsvarets tilstand. Formålet er at kortlægge immunforsvaret forud for en individualiseret behandlingsplan.

Med udgangspunkt i profilens resultater tilrettelægges et behandlingsprogram med henblik på at styrke immunforsvarets evne til selv at bekæmpe kræftcellerne:

Intravenøs C-vitamin (IV-C)
IV-C som er kernen af selve behandlingen gives via et drop bestående af C-Vitamin (ascorbinsyre) og magnesium i en sterilvands-opløsning [2], som infunderes over 3 timer, 1-2 gange om ugen. Antallet af behandlinger er afhængig af sygdommens sværhedsgrad.

(Læs mere – “Sådan virker C-vitamin mod kræft”)

Basisbehandling
Målrettet tilskudsterapi bestående af terapeutiske koncentrationer af naturlige bio-respons modifiers (BRMs). Hensigten med basisbehandlingen er at immunfunktion, apoptose, anti-angiogenesis og redifferentiering ved at optimere kroppens egen evne til at bekæmpe sygdommen.

Det første trin vil sædvanligvis være at booke tid til en konsultation, hvor der på basis af sygeforløbet kan tilrettelægges en individualiseret behandlingsplan. Selvom den intravenøse del af kuren er grundlaget for behandlingen, er bio-immun behandling et helhedsprogram, der forudsætter patientens aktive deltagelse.

Sideløbende med den intravenøse behandling vil der være fokus på diætbehandling, tilskudsterapi og risikofaktorer – (f.eks. rygning, overvægt, forhøjet blodtryk, kolesterol forstyrrelser og stress).

Vi anbefaler Bio-immunbehandling mod følgende sygdomme:

Kræft
Kroniske Inflammationer

HPV-vaccine-skade

Fibromyalgi

Borrelia (Lyme Disease)

Multipel Sklerose

Leddegigt

Lupus (SLE)

Kronisk Træthedssyndrom

Som kan skyldes følgende:

1) Immunforstyrrelser

2) Infektionssygdomme (virus/baktierier)

3) Binyre-træthed

Mave/Tarm-sygdomme

IBD (Inflammation i tynd/tyk-tarm)

• Crohns
    • Colitis Ulcerosa

Tungmetalforgiftning

Kviksølv

Aluminium

Kontakt Os

Åbningstid

Mandag-Torsdag, kl. 9.00-16.00. Fredag: Lukket.

Telefontid

Mandag-Torsdag, fra kl. 10.00-11.00 og fra kl. 13.00-14.00.

OBS!

Torsdag d. 8/11 + Torsdag d. 15/11 holder vi lukket grundet omfattende VVS-arbejde.

Af den grund vil vi ikke kunne tage imod telefonopkald. Læg derfor venligst en besked i stedet.

Så vender vi tilbage.

Åbningstid

Mandag-Torsdag, kl. 9.00-16.00. Fredag: Lukket.

Telefontid

Mandag-Torsdag, fra kl. 10.00-11.00 og fra kl. 13.00-14.00.

Udfyld kontaktformularen nedenunder og fortæl os om din situation.

Så vil vi gøre hvad vi kan for at hjælpe dig. Det lover vi!