Vores behandlinger

Hos Aarhus Privatklinik er behandlingen af kroniske sygdomme individualiseret med hjælp af en bred række af videnskabelige modaliteter – ernæring, kelation, afgiftning, immunoterapi – som sigter på at genoprette beskadigede bio-systemer enten alene eller i samarbejde med konventionel medicin og kirurgi.

Vi kalder vort speciale holistisk medicin, fordi vi opfatter kronisk sygdom som en kompleks proces, som kræver komplementære løsninger. Behandlingen af beskadigede organer med medicin er vigtig, men så også er genoprettelsen af de bio-systemer, som har givet anledning til sygdommens opståen.

“En helt ny forståelse er på tærsklen til at etablere sig inden for lægestanden. Man kunne faktisk beskrive den som den vigtigste opdagelse i de sidste 50 år.”

EDTA-behandling

Anvendes typisk mod åreforkalkning, hjerte-kredsløbssygdomme og afgiftning

Effektiv og sikker metode til at genoprette blodtilførslen uden kirurgi for patienter med blodåreforsnævringer fremkaldt af åreforkalkning.

Bio-immunbehandling (Intravenøst Vitamin C)

Anvendes typisk mod kræft, kroniske inflammationer og afgiftning

Behandlingsforløb der tilrettelægges individuelt til dig med henblik på at styrke dit immunforsvar og fremme helbredelse med bl.a. høje koncentrationer af intravenøst vitamin c.

Behandling for mave-tarm forstyrrelser

Behandlingsforløb der kan kombineres tests. Alt sammen med henblik på at genoprette en normal mave-tarm funktion for optimal sundhed.

Behandling for inflammatoriske gigtlidelser

Behandlingsforløb der individualiseres med henblik på at reducere inflammation i led samt genoprette de systemer der er ansvarlige for ledgeneration.

Fødemiddelallergi

Allergitest

Vi udfører tests der afslører hvilke føde/madvarer du har reaktioner på og intolerancer overfor. Så du kan undgå det du ikke kan tåle og få det bedre indeni.